У четвер, 17 лютого, о 15.00 у світлиці Ратуші міський голова Олексій Радзієвський проведе засідання оргкомітету з підготовки до роковин Л. Українки і Т. Шевченка. О 16.00 у цьому ж приміщення відбудеться прес-конференція начальника КП "Дрогобичводоканал" Романа Шагали, на якій він роз'яснить ситуацію щодо підвищення тарифів на воду для Трускавця. На ці два заходи запрошуємо журналістів Дрогобича та регіону.
Відділ внутрішньої політики
Дрогобич братиме участь у державній програмі «Доступне житло»
Дрогобич ввійшов до переліку міст, які братимуть участь у державній програмі «Доступне житло». Про це вчора, 14 лютого, на оперативній нараді у Ратуші повідомив перший заступник міського голови Олександр Коростельов. Протягом лютого-березня відбудеться підбір осіб, які готові брати участь у цій програмі. З слів Олександра Коростельова, згідно з програмою «Доступне житло» держава повертає 30 % вартості житла, і ціна 1 м кв. обійдеться забудовнику 3 600 грн. Сьогодні на квартирній черзі при виконкомі Дрогобицької міської ради перебуває 2,5 тис. людей.
Відповідно до листа головного управління економіки та інвестицій Львівської обласної державної адміністрації від 04.02.2011 року № 10-61-325, за результатами наради під головуванням голови Львівської обласної державної адміністрації М. М. Цимбалюка із представниками банківських структур від 1 лютого 2011 року та з метою стимулювання економіки, залученню кредитних ресурсів для реалізації перспективних інвестиційних проектів, виконком Дрогобицької міської ради просить терміново подати у відділ економіки виконкому Дрогобицької міської ради (каб.29, e-mail: economic-rada @ i.ua) інформацію щодо інвестиційних проектів підприємства, згідно форми, що додається. Інформацію подавати відповідно до форми в паперовому та електронному вигляді.
Додаток до листа головного управління економіки та інвестицій №10-61-325 від 4.02.2011р.
(Форма подання інвестиційних проектів)
Інвестиційний проект «_______________________________________________» (назва проекту) __________________________________________________________ (назва підприємства, адреса підприємства, електронна пошта підприємства)
1. Короткий опис інвестиційного проекту
2. Тип проекту (модернізація, розширення, будівництво)
3. Вартість проекту (тис. дол. США)
4. Власні кошти (тис. дол. США)
5. Необхідні інвестиції (тис. дол. США)
6. Спосіб залучення інвестиційних ресурсів (зовнішні інвестиції, кредит, фінансовий лізинг, інше)
7. Спосіб гарантованих заставних коштів (наявність заставного майна, банківська гарантія. страхування та ін.)
8. Стадія готовності проекту ( проектна пропозиція, ТЕО, бізнес-план, проектно-кошторисна документація)
9. Строк окупності проекту, років
10. Короткий опис підприємства – ініціатор проекту
11. Структура власності
12. Кількість працюючих, людей
13. Основна продукція підприємства
14. Річний дохід (тис. дол. США)
15. Основні витрати (тис. дол. США)
16. Активи підприємства (тис. дол. США)
17. Рентабельність підприємства, %
18. Реквізити підприємства – ініціатора проекту (ПІБ, адреса, контактні телефони)
Керівник підприємства ЗАПРОШЕННЯ до участі у запиті цінових пропозицій
Виконавчий комітет Дрогобицької міської ради пропонує Вам прийняти участь у запиті цінових пропозицій на закупівлю: Продукти нафтоперероблення рідкі код 23.20.1 за ДК 016-97 (бензин А-95, бензин А-92). Технічні вимоги (характеристики) наведені в Додатку 2 до цього листа.
1. Замовник: 1.1. Найменування: Виконавчий комітет Дрогобицької міської ради 1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 26307196 1.3. Місцезнаходження: 82100, Львівська обл., м. Дрогобич, пл. Ринок, 1 1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35412001005818 1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): голова комітету з конкурсних торгів Коростельов Олександр Михайлович, тел./факс (03244) 2-25-65 / 82100, Львівська обл., м. Дрогобич, пл. Ринок, 1 1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Виконавчий комітет Дрогобицької міської ради, код за ЄДРПОУ 26307196
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету
3. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.
4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: www.drohobych-rada.gov.ua
5. Інформація про предмет закупівлі: 5.1. Найменування предмета закупівлі: Продукти нафтоперероблення рідкі код 23.20.1 за ДК 016-97 (бензин А-95, бензин А-92). 5.2.Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: (по талонах) лот 1 - бензин А-95 -9180 л, лот 2 - бензин А-92 -3000 л. 5.3. Строк поставки товарів або надання послуг: протягом 2011р.
6. Основні умови договору: відповідно до ст.41 Закону та чинного законодавства України (Додаток №4 до цього листа) Критерієм оцінки є ціна. Переможцем процедури запиту цінових пропозицій визначається учасник, який подав пропозицію, що відповідає вимогам замовника, зазначеним у запиті цінових пропозицій, та має найнижчу ціну. Під час розкриття цінових пропозицій складається протокол за формою, встановленою Уповноваженим органом. Копія протоколу розкриття цінових пропозицій надається будь-якому з учасників на його запит протягом одного робочого дня з дня надходження такого запиту. Загальний строк для розгляду цінових пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі не повинен перевищувати п'яти днів з дня розкриття цінових пропозицій. Переможцем процедури запиту цінових пропозицій визнається учасник, який подав пропозицію, що відповідає вимогам Замовника, зазначеним у цьому запиті цінових пропозицій, та має найнижчу ціну. Замовник акцептує цінову пропозицію в день визначення переможця. Протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про визначення переможця Замовник надсилає переможцю процедури закупівлі повідомлення про акцепт цінової пропозиції, а всім учасникам – повідомлення про результати процедури запиту цінових пропозицій із зазначенням найменування та місцезнаходження учасника-переможця. Повідомлення про акцепт цінової пропозиції публікується в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель. Замовник укладає з переможцем договір про закупівлю відповідно до основних умов договору, зазначених у запиті, у строк не раніше ніж через п'ять робочих днів з дня публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт цінової пропозиції, але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця. Замовник відхиляє цінові пропозиції, у разі якщо вони не відповідають вимогам Замовника, зазначеним у запиті, або з підстав, зазначених у статті 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель». Замовник відміняє процедуру запиту цінових пропозицій та має право визнати її такою, що не відбулася, у випадках, визначених статтею 30 цього Закону. 7. Строк дії цінових пропозицій: 120 днів 8. Подання цінових пропозицій: 8.1. Місце: 82100, Львівська обл., м. Дрогобич, пл. Ринок, 1 каб. першого заступника міського голови. 8.2. Строк: 11.03.11р. до 12.00 год. 9. Розкриття цінових пропозицій: 9.1. Місце: 82100, Львівська обл., м. Дрогобич, пл. Ринок, 1 каб. першого заступника міського голови. 9.2. Дата: 11.03.11р. 9.3. Час: 14.00 год. 10. Додаткова інформація: Кваліфікаційні вимоги відповідно до ст. 16 ЗУ «Про здійснення державних закупівель». 10.1. Оформлення цінової пропозиції В ціновій пропозиції учасник повинен зазначити ціни (в ціну повинно бути включено ПДВ, витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), що сплачені або мають бути сплачені та остаточно виводиться підсумкова ціна тендерної пропозиції. Вартість цінової пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Ціна пропозиції зазначається у національній валюті (гривні).
Цінова пропозиція подається за формою, наведеною у Додатку 1 до цього листа, за підписом учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою у запечатаному конверті та з надписом предмета закупівлі, поштової адреси учасника , повної назви учасника, код ЄДРПОУ не пізніше кінцевого терміну їх подання. У складі цінової пропозиції подаються документи згідно Додатків 2 - 3 до цього листа. Учасникам процедури закупівлі дозволяється подавати цінові пропозиції як щодо предмета закупівлі, так і щодо визначених частин предмета закупівлі (лотів). Отримана пропозиція вноситься Замовником до реєстру. Кожний учасник має право подати тільки одну цінову пропозицію, яка не може бути в подальшому змінена. Всі документи, що мають відношення до цінової пропозиції, складаються українською мовою. Якщо конверт не запечатаний або не промаркований у відповідності з вищенаведеними вимогами, Замовник не несе відповідальності за неправильне або передчасне відкриття пропозиції. У разі, якщо Учасником торгів є фізична особа, то пропозиція повинна містити лише підписи Учасника-фізичної особи. Всі сторінки пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, позначаються ініціалами особи або осіб, що підписують пропозицію. Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до Комітету з конкурсних торгів та підписаних невідповідним чином, несе Учасник. Додатки: 1. Форма цінової пропозиції 2. Технічні вимоги 3. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності цінової пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника 4. Основні умови договору
ДОДАТОК 1 Форма цінової пропозиції Відомості про учасника процедури закупівлі
Повне найменування учасника
Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (за наявності)
Місцезнаходження
Особа, відповідальна за участь у торгах (ПІБ, посада, контактні тел.)
Факс
Електронна адреса
Інша інформація
Цінова пропозиція
Ми, _______________________ (назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у запиті цінових пропозицій (котирувань) на закупівлю: Продукти нафтоперероблення рідкі код 23.20.1 за ДК 016-97 (бензин А-95, бензин А-92), ЛОТ №____ згідно з технічними та іншими вимогами Замовника торгів. Вивчивши всі вимоги Замовника, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору на загальну суму (сума цифрами та прописом) гривень , в тому числі ПДВ (сума цифрами та прописом) гривень за наступними цінами: Найменування продукції Одиниця виміру Загальна кількість Ціна за одиницю виміру продукції в грн. (з ПДВ, з тарою, витратами на завантаження продукції в місцях навантаження, транспортними та іншими витратами) Загальна сума вартості продукції в грн. (з ПДВ з тарою, витратами на завантаження продукції в місцях навантаження, транспортними та іншими витратами)
Загальна вартість продукції з ПДВ
1. До акцепту нашої пропозиції, Ваше запрошення з додатками разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені Договором. 2. Ми зобов'язуємося згідно вимог документації конкурсних торгів сплатити за витрати, пов'язані з укладанням договору у сумі 1 000,00 (одна тисяча) гривень протягом 5 робочих днів з моменту отримання нами акцепту пропозиції конкурсних торгів, на рахунок Консультанта торгів, згідно з укладеною між Замовником та Консультантом торгів угодою (договір на користь третьої особи). 3. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. 4. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами запрошення з додатками, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами. 5. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов'язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через п’ять днів з дня публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, але не пізніше ніж через 14 днів з дня акцепту. 6. Умови розрахунків: __________________
Керівник організації–учасника процедури закупівлі або інша уповноважена посадова особа ___________________________________ (підпис) МП (за наявності) ___________ (ініціали та прізвище)
ДОДАТОК 2
Технічні вимоги
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також інших витрат. В ціновій пропозиції ціни вказуються за одиницю виміру товару, який пропонується для постачання, вартість кожного найменування із урахуванням кількості, зазначеної в технічних вимогах та остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції щодо кожного лоту. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
Найменування товару
Одиниці виміру Кількість Лот 1 - Бензин А-95 л 9 180 Лот 2 - Бензин А-92 л 3 000
1. ПРИЗНАЧЕННЯ: Нафтопродукти бензин марки А-92, А-95, використовується, в основному, для роботи автомобільного транспорту. ЯКІСТЬ: Якість товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам та ТУ підприємства виробника і підтверджується Сертифікатом відповідності підприємства – виробника. Підтвердження якості з боку Постачальника є паспорт технічного контролю (якості) нафтопродукту на відповідність вимог ДСТУ 4063-2001 (А-92, А-95), який Постачальник разом із Сертифікатом надає Замовнику (Покупцю) на кожну партію товару, що постачається. ОБСЯГИ ЗАКУПІВЛІ: Поставка та передача товару здійснюється узгодженими партіями (частинами), у відповідності до заявок Замовника. Кількість партій товару, асортимент та ціна зазначаються в накладних та товаро - транспортних накладних (ТТН).
Особливі вимоги: 1. Поставка бланків дозволу (талони) від Постачальника Покупцю проводиться протягом одного дня з моменту замовлення їх Покупцем шляхом відправлення письмової заявки (листом, факсом). Поставка за адресою: 82100, Львівська обл., м. Дрогобич, пл. Ринок, 1. 2. Відпуск нафтопродуктів Покупцю здійснюється цілодобово по талонах, що є документом обов’язкової звітності і підставою для відвантаження нафтопродуктів на умовах EXW з АЗС «Постачальника». 3. Надання Замовнику торгів переліку АЗС, на яких реалізується паливо по бланкам дозволу (талонам) із зазначенням місця їх розташування.
Для підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
ДОДАТОК №3
Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності цінової пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1.Довідка, складена у довільній формі, про наявність складських приміщень, автотранспорту для доставки товару та інше. 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: 3.1. Довідка про виконання аналогічних договорів; 3.2. Копії аналогічних договорів, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів засвідчені учасником. 4. Наявність фінансової спроможності: 4.1. Копія балансу за останній звітний період (форма Ф-1 «Баланс»); 4.2. Копія Звіту про фінансові результати за останній звітний період (форма Ф-2 «Звіт про фінансові результати»); 4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (форма Ф-3 «Звіт про рух грошових коштів»); 4.4.Оригінал або нотаріально завірена копія довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, яка дійсна на момент розкриття пропозицій конкурсних торгів. 5. Документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно ст. 17 Закону: 5.1. Довідка (у довільній формі) про те, що учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення; 5.2. Довідка (у довільній формі) про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 5.3. Інформація у довільній формі про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі; 5.4. Довідка (у довільній формі) про те, що службові (посадові) особи учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі згідно з інформацією п. 5.3 п. 5, не були засуджені за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 5.5. Оригінал або копія документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом) чи інше); 5.6. Оригінал або нотаріально завірена копія довідка Департаменту з питань банкрутства або його регіонального відділення про те, що Учасник не визнаний у встановленому порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура, не більше двотижневої давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів; 5.7. Оригінал або нотаріально завірена копія довідки ДПІ про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, дійсної на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів; 5.8. Копія Статуту (зі змінами), засвідчена учасником; 6. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі 6.1. Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом) чи інше); 6.2. Копія довідки про включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб); 6.3. Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи; 6.4. Копія довідки про взяття на облік платника податку; 6.5. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку; 6.6. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); 6.7. Копія паспорту (для фізичних осіб).
ДОДАТОК №4
ОСНОВНІ УМОВИ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ
1. Постачальник передає у власність Покупця у встановлений термін один день з моменту подання заявки на бензин марок А-92, А-95 (код за ДК 016-97 23.20.1) «Продукти нафтоперероблені рідкі» (надалі - «Товар»), а Покупець сплачує товар, визначений в асортименті, якості, кількості та за цінами, які зазначені у Специфікації (Додаток №1), що додається до Договору про закупівлю і є його невід’ємною частиною. 2. Ціни на товар встановлюються в національній валюті України за 1 літр Товару з урахуванням усіх податків, зборів та інших витрат. Збільшення ціни на товар не допускається. Збільшення Постачальником ціни на товар є підставою для одностороннього розірвання Покупцем дії Договору шляхом письмового повідомлення Постачальника. Договір вважається розірваним з моменту отримання Постачальником такого повідомлення. 3. Кількість товару, що є предметом Договору, може бути зменшена в залежності від виділених асигнувань та потреб Покупця. 4. Поставка товару здійснюється на умовах EXW - склад Постачальника (Інкотермс у редакції 2000р.) узгодженими партіями за окремими замовленнями Покупця, виходячи з його фінансових можливостей. 5. Умови оплати та постачання. 5.1. Товар має бути поставлений на підставі письмових заявок Покупця протягом одного дня з моменту їх отримання будь-яким способом (листом, факсом) Постачальником. 5.2. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом ______ банківських днів з дня його отримання. Днем отримання товару вважається день пред'явлення Покупцем бланку – дозволу внутрішнього обігу (Бланк - є документ встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та\або уповноважених ним посадових осіб на одержання певної кількості пального на АЗС), або отримання товару по пред'явленні Покупцем, або уповноваженими ним особами карток. 5.3. Відпуск нафтопродуктів Покупцю здійснюється цілодобово по талонах через АЗС Постачальника в межах м. Дрогобича, Львівської області та України, що є документом обов’язкової звітності і підставою для відвантаження нафтопродуктів. 6. Якість товару. 6.1. Постачальник гарантує, що якість Товару відповідає затвердженим нормам якості для товару даного виду (ДСТУ), діючим на момент укладання даного Договору, які зазначені у специфікації (Додаток № 1). 6.2. Постачальник повинен засвідчити якість товару, що поставляється, товаросупровідним документом, який надсилається разом з товаром (паспортом, сертифікатом відповідності, якості тощо). 7. Покупець має право залучати фахівців метрополітену або сторонніх експертів для приймання товару від Постачальника. 8. У разі затримки поставки партії товару або поставки не в повному обсязі, заявленому Покупцем, Постачальник сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми непоставленого товару за кожний день затримки, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 20% вказаної вартості. 9. У разі затримки поставки партії товару більш, як на один місяць понад строку передбаченого Договором, Покупець має право перервати дію цього Договору (повідомивши про це Постачальника письмово) стосовно непоставленого товару без будь-якої компенсації за збитки, які Постачальник може понести у зв’язку з таким розірванням Договору. 10. При виявлені невідповідності товару за якістю та/або кількістю, Постачальник зобов'язується замінити товар на аналогічний належної якості та/або поставити товар протягом 2 календарних днів з моменту повідомлення Покупця про виявлення невідповідності. У разі, якщо Постачальник не замінить та/або не допоставить товар протягом 2 днів, то він сплачує Покупцю штраф у розмірі 20 % від вартості неякісного товару. 11. Постачальник зобов’язується відшкодувати Покупцю всі збитки, нанесені неналежною якістю товару. 12. Договір про закупівлю набуває чинності з дня його підписання.
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції ( у тому числі за одиницю товару ) переможця процедури закупівлі та не повинні змінюватись після підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов’язань сторонами, крім випадків зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків та узгодженого зменшення сторонами ціни договору про закупівлю .
|